Administratieportaal:
voor succesvol
ondernemen

Betrokken en geen poespas

We laten jou als ondernemer grip hebben op je cijfers zodat je succesvol kunt ondernemen. Want onze betrokken adviseurs staan naast jou als ambitieuze zzp-er of MKB-ondernemer met personeel. Zo kijken we samen naar je financiële situatie. En zorgen we ervoor dat je gehele administratie en boekhouding online worden ingericht op één platform. Eenvoudig, praktisch en natuurlijk ook veilig. Hierdoor heb je altijd en overal actueel overzicht en inzicht. Zowel in je belastingen, btw-afdracht als fiscale zaken bijten we ons graag vast. Hierdoor betaal je nooit te veel! Maar kun je ook gedegen beslissingen nemen voor de toekomst.

Administratieportaal is in 2001 opgericht.

Het team van Administratieportaal

Het team van Administratieportaal is vakbekwaam in alles wat met financiën heeft te maken. In de eerste plaats zorgen we ervoor dat je kunt boekhouden zonder gedoe. Hierbij helpt je een persoonlijke adviseur die alle ins- en outs van je bedrijf kent. Waardoor hij dus snel kan schakelen. Natuurlijk overleggen we hierbij als dat nodig is. Intern of met een specialist. Maar we doen meer als je bedrijf dat nodig heeft. Want we werken samen met deskundigen die specifieke kennis hebben over bij voorbeeld fiscale zaken. Zo krijg je het beste advies voor bijzondere vraagstukken. Met als doel dat jij succesvol kunt ondernemen!

 Marco

Marco

Bedrijfsadviseur | Winstadviseur | Eigenaar

Walter

Walter

Administratieadviseur | Specialist Visionplanner

Jan

Jan

Belastingadviseur | Fiscalist

Liesbeth

Liesbeth

Administratief medewerker

Sanne

Sanne

Administratief medewerker

Wat is Yuki?

De software van Yuki zorgt ervoor dat je gemakkelijk en overzichtelijk online kunt boekhouden. Want Yuki is een innovatief platform waarmee je je boekhouding uitbesteedt. Maar waarbij je wél de controle behoudt! Zo heb je met één programma je hele financiële administratie op orde. Je betaalt er bijvoorbeeld je rekeningen mee. Maar verstuurt er ook je facturen. Ook kun je 24/7 bonnen en facturen aanleveren die wij daarna direct verwerken. Hierdoor heb je altijd een actueel overzicht van je financiën. Bovendien wordt je btw-aangifte automatisch opgemaakt. Daarna controleren en versturen wij deze. Hierdoor hoef je niet meer met ordners of schoendozen te slepen. En liggen er geen losse papieren meer op je bureau. Je hebt hierdoor overzicht en inzicht. Kortom: meer tijd en vrijheid om te ondernemen!

Yuki inrichten

Jij vertelt over de administratie van je bedrijf en je wensen. En wij vragen dóór. Als we gaan samenwerken richten we – vaak al binnen 1 dag – je online Yuki-administratie voor je in.

Yuki-partner

Administratieportaal zit aan tafel bij Yuki. Daar geven we input over wat beter kan en welke gebruikerswensen onze klanten hebben. Dit vertaalt Yuki in nieuwe software-aanpassingen.

Interesse?

Neem contact met ons op! Dan vertellen we je alles over online boekhouden. En we geven graag een demonstratie.

Klanten Administratieportaal

Onze klantenkring is groot en divers. Zo hebben we klanten in onder andere de bouw, (web)winkels, de adviesbranche en de kappers- en schoonheidswereld. De kennis van en ervaring met allerlei branches delen we en zetten we in voor onze klanten. Met als doel: klanten succesvol te laten ondernemen! Klanten van Administratieportaal zijn onder andere gevestigd in Eindhoven, Tilburg, Haaren, Oisterwijk, Den Bosch, Breda, Waalwijk, Helvoirt, Vught, Udenhout, Rotterdam en Berkel-Enschot.

Accuraat en bereikbaar

Wij zijn zeer tevreden over Administratieportaal. Niet alleen omdat ze altijd de tijd nemen om je te woord te staan. Maar ook omdat het contact laagdrempelig is. Kortom: Administratieportaal denkt met je mee en adviseert je goed.

Persoonlijke begeleiding

Wij zijn zeer tevreden over Administratieportaal. Niet alleen omdat ze altijd de tijd nemen om je te woord te staan. Maar ook omdat het contact laagdrempelig is. Kortom: Administratieportaal denkt met je mee en adviseert je goed.

Goed advies

Administratieportaal geeft goed advies tegen een vaste prijs. Onder andere door de moderne processen en geautomatiseerde oplossingen voorkom je een uurtje/factuurtje. Het bespaart ons veel tijd. Aanrader!

Kwaliteit en contact

Wij zijn al jaren klant bij Administratieportaal. Een bedrijf dat staat voor kwaliteit. Wij ervaren het contact zeer positief! Dus een pluim voor alle medewerkers.

Korte lijnen

Als zelfstandig ondernemer ben ik zeer tevreden over de boekhouding die Administratieportaal voor Ofresco beheert en uitvoert. Doordat Administratieportaal een lokaal bedrijf is zijn de lijnen kort en word je snel geholpen als je vragen hebt.

Gemakkelijk overstappen

Het was lastig om als snelgroeiend bedrijf de stap te maken van een eigen boekhouding naar uitbesteding. Maar we hebben met Administratieportaal de juiste keuze gemaakt. Zo zijn ze laagdrempelig, deskundig en werken ze zeer accuraat. Ook de wijziging van rechtsvorm hebben zij zeer goed begeleid. Conclusie: we zijn zeer tevreden!

Team denkt mee

Ik was op zoek naar een boekhoudkantoor voor mijn bedrijf. Dat heb ik gevonden en ik heb veel meer gekregen dan ik vroeg. Persoonlijk en meedenkend. Gewoon een heel fijn kantoor voor zowel de kleine als de grote ondernemer.

Werken bij Administratieportaal

Team Administratieportaal

Administratieportaal in één zin? Dat is samen het beste voor onze klanten bereiken. Dit doen we onder andere door de nieuwste software in te zetten. Maar ook met advies op maat. En tot slot door onze kennis te delen. Dát is waar we voor staan.

Bovendien geloven we bij Administratieportaal in teamwork. We hebben dan ook een hecht team. Zo is er ruimte voor informele lunches, gezelligheid en een lolletje op zijn tijd. Daarnaast leren we van elkaar en tegelijkertijd scholen we ons regelmatig bij.
Interesse? Nieuwe teamleden zijn van harte welkom. Denk je dat je in ons team past? En deel je onze passie voor cijfers en klanten? Maar bedenk je ook graag slimme oplossingen? Dan gaan we graag met je in gesprek! Stuur een open sollicitatie of neem direct contact op.